Är brottslingar smart?

Ja det kan man fundera över.

Pratade med min kollega ikväll och han hade blivit utsatt för en A-lagare som hade skrikit och haft sig mot honom. Precis när han började sitt pass och var påväg ut i bilen. Person hade varit kraftfullt berusad.
Min gamle kollega hade med en massa konstiga filurer runt sig. Men fan inte jag.

Är det för jag är nästan 2m lång. Ser ut som en uppblåst ballong(skyddsväst under) och går med hund ibland.
Undrar om de håller koll på vem som jobbar?

Jag bara undrar. Håller de sig i schack när jag jobbar eller jag har bara otur. Inte för jag vill slåss och sätta dit en massa folk men fan ibland så blir det tråkigt. Nästan så man funderar på att börja snickra igen.

Tja vi får se. Förvisso är man glad var enda gång man kommer hem och är helskinnad och inga allvarliga intermezzon på jobbet.


Alma ja. Hon har varit rent ut sagt totalt uppjagad idag.
Trots 30 vändor efter bollen( har en liten boll som jag kastar med slunga) på fotbollsplanen, lydnad, markeringsövningar, bitövningar så är hon lika pigg igen. Hmm blir hon aldrig trött.

Imorgon ska vi till mallekompisarna och göra vid deras balkong. Det sista på deras hus sen är det färdigt. Bara det inte regnar.
Alma lär bli glad när hon får träffa sin kompis Igor. De är riktiga polar de. De hälsar knappt utan de leker direkt.

Ha det gott så återkommer jag efter helgen.



Kommentarer
Postat av: Husse, Bus o Arek

Härligt! Nu bloggar han igen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback