En slapp vecka

Hej Alla

Denna veckan har varken Alma eller jag gjort särskilt mycket mer än att jobba, jogga och ta långa promenader.

Två nätter så har jag lagt ett par korta spår på asfalt till henne. Det första gick rätt bra, medans det andra gick inte alls. Det var lite regn under tiden så jag tar det inte så hårt. Med tanke på att hon inte har spårat asfalt på länge så får man ta det som det är.

I helgen så ska jag iväg på introduktionsutbildning på försvaret. Var anmäld till skyddsvaktsutb men pga att jag inte hade denna utbildningen först så fick jag inte gå skyddsvaktutbildningen.
Men jag ska göra den till våren istället.

Nu ska jag ta och ge mitt lilla monster lite mat och sen blir det att vänta på matte kommer.

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Arek, Bus och deras Husse

Motion är kanon Magnus! Känner dock knappt igen det faktum att du skulle ta det lugnt med hundträningen.....

Husse


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback