Troligtvis det sista blogginlägget

Japp jag ska sluta blogga. Verkar som jag bara skriver för en person och då kan jag prata med honom istället.

Alma går bra nu och det är med stor tillförsikt som jag ska tävla på söndag. Tar inte ut vinsten i förskott men det känns bra. Sen hoppas jag att det blir tävling på lördag med men det är lite mer osäkert. Är 8:e reserv och det känns inte som om man kommer med men hoppas gör vi.
Hon gjorde ett bra lydnadspass idag och imorgon ska jag försöka hinna med lite uppletande. Ska köra skydd på eftermiddagen. Hoppas hon går lika bra som i måndags.

Har startat upp en ny appellkurs på klubben. De är 4 st som går kurs och det ser bra ut redan nu. Hoppas att jag kan få ut alla i tävlingsbanan i vår. Kanske någon kan ge sig ut redan i höst. Vi hoppas.

Ha det gott och jag ska skriva ett inlägg till efter helgens tävling/tävlingar

Ha det gott folk

Mvh Magnus o Alma


Kommentarer
Postat av: Husse, Arek o Sigge

Alma! Säg åt Magnus att inte vara så butter nu! Självklart måste han skriva o berätta om hur du utvecklas. Självklart är det kul med kommentarer, men många läser utan att ha något att säga...



Keep up the good work!



Husse

Postat av: Tyrannerna

Instämmer med Peter. Är det spåret du ska tävla på söndag?

2008-08-27 @ 10:56:30
Postat av: Britta

Inte ska du sluta. Förlåt igen för kaffet. Vi är nog många som läser om dina och Almas bravader.

2008-08-27 @ 13:26:33
Postat av: cecilia och nolte

Nolte läser alltid din blogg,men det vill man ju inte skylta med när man är en retriever....

2008-08-27 @ 21:11:18
Postat av: Magnus

Kära Nolte

Även om du är en retriever så får du skylta med det. Du är ju en go hund.



Ha det gott



Magnus o Alma

2008-08-27 @ 21:40:29
Postat av: Tyrannosaurus Lexi

Äh, snick snack!

Du ska visst skriva om vad du pysslar med.

Jag har precis börjat hitta hit.... och att man är en stäpptax är ju inte heller nått man skryter med.... =/

2008-08-27 @ 21:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback