Lite Info

Hej

Den uppmärksamme har säkert noterat att det förkommer två blogginlägg om Almas skyddsträning i onsdag. Jag hade skrivit den ena av dem men när jag kollade så var den inte inkommen och min dator strulade. Då jag kom till jobbet så skrev jag en ny och publicerades. Efter ett par dagar så kom den första in. Så var det klart.

Idag lördag så var vi och tränade sök. Förra veckan var vi endast fyra st i gruppen men idag var vi åtta. Kul när det är många.
Alma skötte sig fint. Tog ut henne först och körde två markeringsövningar och sen fick hon sitta i bilen till nästan alla var färdiga. Jag tog ut henne igen och körde 4st nya markeringar. De första på stående figurant och den sista var på sittande. Hon kom igång fint på alla markeringarna. Jag ska köra lite så här nu för att jobba in bättre markeringar och bygga upp henne så det inte ska strula vid de dolda sen på tävlingar.

Nu kör vi ett par nätter till sen tar vi lite ledigt. Ska försöka hinna med och köra lite skydd i veckan.

Ha det gott så hörs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback