Nu e det bestämt

Igår fredag så ringde jag till Polisen och skulle boka L-test. Fick ett svar som att det ska nog gå och ordna. När kan du? Tja den 10-11 feb passar mig bäst. Jaha då ska jag kolla det senare. Hinner jag så får du besked imorgon på träningen.
Idag lördag så var det sökträning och jag försov mig!!!! Det är straffbart och försova sig. En kvart försenad så hittade jag de andra som var i fullgånga. Alma var väl inte den mest lysande idag men fullt godtagbart.

L-testet då? Jo när vi hade satt oss för att fika efter träningen så kom det en gul post-it lapp men mitt namn och hundens namn på. Tisdagen den 11 febr kl 09.30 L-test.
Gissa om jag är nervös. Mycket hänger på denna dagen. Så håll nu tummar och tår för att det går bra.

Nedräkningen har börjat och äntligen har det kommit så långt som till det första testet.

Ha det nu gott för nu ska jag gå till min syster och fira en födelsedag.

Kommentarer
Postat av: Magnus & Eva

Oj så snart!!

Vi håller tummarna för att ni gör ett fint test!!

Postat av: Husse, Bus o Arek

Då önskar vi Alma och Magnus lycka till!!!

2008-01-23 @ 14:59:47
URL: http://www.arek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback