Hon e grym

Tjo
Hon är grym min hud.

Med tanke på att vi inte har tränat framåtsändande så länge så går hon grymt bra. Vi började träna i början av mars och vi är i september nu. Ikväll så körde jag med två personer på plan och utan lina. Hon går så himla bra att jag nästan blir tår ögd. Visst det var inte 10 mässigt men det höll då 8 iaf.
Kryp har vi tränat länge men vi har inte tränat svängar så länge och idag satt de nästan med. Det var lite i högersvängen men det höll då  8 iaf.
Ställandet var inte så bra men jag har kört mycket raka inkallningar för att få upp tempot i det. Det kommer tillbaka.
Vi spårade imorse och det märks att vi inte har kört jättelånga spår på ett tag. Hon var trött men bet fast i spåret och slutförde det. Missade tyvärr en pinne men det fixar vi nästa gång.

Nu väntar vi på besked om vi kommer med i Tollarp den 5 okt och då hoppas vi på att bli uppflyttade till Elitklass och då jäk... ska vi till SM nästa år.

Ha det gott så återkommer vi med mer info längre fram

Kommentarer
Postat av: Tyrannosaurus Lexi

Kör så det ryker!

2008-09-09 @ 23:57:51
Postat av: Husse o Arek

Bra jobbat! Ser fram emot SM då....



Husse

Postat av: Britta Aasvold

Klart att du ska till SM.

2008-09-11 @ 17:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback